Mileyraycyrus

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mileyandthesmiley - 4 oktober 2011 21:01

 

Av Mileyandthesmiley - 4 oktober 2011 20:32

 

Jo nu behöver jag tips till bloggen eftersom jag tycker att bloggen börjar bli lite tråkig jag kör nästan samma saker varje dag.


Så nu tänkte jag att ni kunde kommentera lite vad ni skulle vilja hitta här i bloggen :)


Jag har tänkt att göra en liten serie Tidning för skoj skull :)

Det är samma karaktärer som det är på Hannah Montana men den är inte direkt lik den. Vet inte varför jag fick denna galna iden ?? Men om ni vill så varför inte :) Såna fal kommer jag göra nya avsnitt varje fredag och oftast lägger jag in den nånstans vid 10,00 eller 09,00


Det kommer inte direkt likna jätte mycket en serie tidning jag sätter i mina egna fantasier och det kommer bli svårt att göra den men ni kommer få se första Delen på fredag ifall ni skulle vilja och jag gör inte sidorna små för det blir svårt och se då!


Kom ihåg att allt kommer vara gjort av mig och jag kommer göra den i datorn :)



Glöm inte att kommentera om ni vill eller inte eller om ni har nån annan ide :)


oxoxox,Mileyandthesmiley

Av Mileyandthesmiley - 4 oktober 2011 16:58

Minns ni att Miley åkte till Haiti för att hjälpa till eftersom det har varit jordbävning där borta.


Nu avslöjar Ken Baker från E! Onlines att Miley ska tillbaka till Haiti igen med sin Pappa Billy Ray Cyrus.


Så här skrev Ken Baker på Twitter:

 SO thrilled that you @MileyCyrus are heading back to Haiti. Such an amazing cause. Good 4 you! LMK how E! can help.




Miley är så snäll!

Av Mileyandthesmiley - 4 oktober 2011 16:42



ps,Ledsen att jag inte blogga men min dator sega sjukt mycket igår och idag så jag kämpar för att göra inlägger , Fast det händer inte så mycket så nu eftersom Miley är i Nashville men aja hon har det säker jätte kul,Men kommer blogga några inlägg sen måste jag gå för att datorn hackar och min lilla syster fyller 8år :)


oxoxoxox.Mileyandthesmiley

Av Mileyandthesmiley - 2 oktober 2011 13:13

Många vill veta varför Miley åkte till Nashville.


Det ryktas att Miley ville spendera denna vecka med sin familj och Vänner. Men nu sägs det att hon åkte dit för att vara med på Mick Cyrus bröllop 1 oktober.


Jag tror att båda rykten är sanna.


 

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards