Mileyraycyrus

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mileyandthesmiley - 1 oktober 2011 20:18

Julia Ross Miley's vän som brukar sjunga i kören Twittra på sin twitter om natten igår.

 

Hade säker jätte kull igår:)

Av Mileyandthesmiley - 1 oktober 2011 20:08

Miley deltog i välgörenhetsgala på  Nashville


Mileyopolis ger oss lite information


 


Det finns inga bevis en men vi får se.


ps.Det värkar som dom ska ha en familjefest imorgon.

Av Mileyandthesmiley - 1 oktober 2011 19:52

 

Hollywoodlife har gjort en ny omröstning där dom undrar vem dina favorit hollywood hjältinna roll är??


Miley(Molly Morris) tävlar mot Kristen Stewart (Snow White)  Anne Hathaway(Catwoman) Jennifer Lawrence (Katniss Everdeen) Scarlett Johansson (Natasha Romanoff) Rooney Mara (Lisbeth Salander) Kristen Stewar ( Bella)


Rösta här

 
Just nu ser resultatet ut så här
 

 


 


Av Mileyandthesmiley - 1 oktober 2011 17:10

Har redan lakt upp denna bild men det är bättre kvalitet på denna:)


Defeat The Label

 

Av Mileyandthesmiley - 1 oktober 2011 13:47


Jag är med och tävlar hos Selena--gomez.bloggplatsen.se där man kan vinna Hannah Montana mitt rätta jag eller Hannah Montana bästa vänner.

   

Varför just jag vill vinna :

Jag skulle jätte gärna vilja vinna detta eftersom jag har alltid önskat mig detta och jag skulle bli över lycklig om jag vann :) Jag skulle nog aldrig hitta nånstans att köpa och dessutom är jag pank. Jag älskar sjukt mycket din blogg ska du veta och jag har älskat både din förra Blogg om Miley/Hannah och din nya Selena blogg.

Du är jätte!! snäll som gör detta och jag har hört att du är världens snällaste vän!


Detta kan vara det bästa jag får eftersom jag är riktigt stort fan av Miley och det skulle göra mig lycklig  


och jag måste säga att det finns ingen annan bättre Selena blogg nånsin en din för har så många idéer på bloggen som får den bli sjukt bra!!!


♥Selena--gomez.bloggplatsen.se


♥Det betyder mycket för mig att vinna detta priset♥



Klicka här om du också vill va med och tävla

 



♥Med vänliga hälsingar från Mileyandthesmiley


Av Mileyandthesmiley - 1 oktober 2011 13:07

 

Topp

Linne

Kjol

boots


Tar du bilden skriv källa:)

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards