Mileyraycyrus

Alla inlägg under juni 2011

Av Mileyandthesmiley - 30 juni 2011 23:10

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY LOVE MILEY

 

Av Mileyandthesmiley - 30 juni 2011 22:52

Jag har valt nu kändisarna som ska vara med här kommer dom:D

Miranda cosgrove     

victoria justice

Selena Gomez

Justin Bieber


En kändis valde jag det var

victoria justice


dom andra kändisarna gillar inte jag så mycket men ni valde det:D


Om ni undrar varför jag inte valde Miley är för jag blogga om henne här och även om jag har gjort en ny blogg kommer jag blogga på Miley bloggen mest eftersom

I love her and I always have time to blog about her
She sits in my heart

Av Mileyandthesmiley - 30 juni 2011 21:56

kom igen rösta på omröstningen på min meny snälla för min skull jag skulle villa göra fansiten snabbt :D så snälla rösta :D

 

Av Mileyandthesmiley - 30 juni 2011 21:52

Klicka för stor bild

Tidigare twittera Miley om att hon är redo att gå på GHT part!! ha det kul Miley::D!!

Av Mileyandthesmiley - 30 juni 2011 16:54

Ny omröstning rösta:D ska göra en ny blogg självklar kommer jag ha kvar denne blogg men jag ska bara göra en till :D rösta vilka kändisar som ska vara med ni kan bara rösta på en kändis dom tre kändisarna som har fått mest röstar ska vara med:D

  du hittar omröstningen vid min meny om du letar lite:D

Av Mileyandthesmiley - 30 juni 2011 12:34

Ett nytt Hannah album släpps ut augusti vid namnet "Best of Hannah Montana" detta  är en låtlista

01. The Best of Both Worlds
02. If We Were a Movie
03. Who Said
04. Rock Star
05. Nobody’s Perfect
06. Let’s Get Crazy
07. He Could Be the One
08. I Want to Know You
09. Ice Cream Freeze (Let’s Chill)
10. Supergirl
11. Ordinary Girl
12. Que Sera
13. Wherever I Go
14. Are You Ready


den kostar  $13.57  du kan bara köpa den nånstans vid augusti


det är inga ny låtar med


Peace,

MileySmiley

Av Mileyandthesmiley - 30 juni 2011 12:15

beautiful eyes, cute, miley cyrus, pretty, smile

Enligt Rolling Stone, var Miley Cyrus rankas som nummer 8 i Rolling Stone drottningen av pop index. Gå med andra kvinnliga popartist som har en era av kvinnlig dominans som: Britney, Lady Gaga, Beyonce, Katy Perry och Rihanna. Förra året var det Beyonce som dominerade listorna i år sitt Gaga. Miley kunde rangordna 549 i drottningen av pop index.

Fullt Lista: Adele, Christina Aguilera, Beyoncé, Kelly Clarkson, Miley Cyrus, Ke $ ha, Lady Gaga, Nicki Minaj, Katy Perry, P! nk, Rihanna, Robyn, Shakira, Britney Spears, Taylor Swift och Carrie Underwood 



Peace,

MileySmiley

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards