Mileyraycyrus

Alla inlägg under juli 2011

Av Mileyandthesmiley - 22 juli 2011 06:30

Jag vet inte om ni har sett Two and a half men, Men har ni det så vet ni nog vem den 45 åriga Charlie Sheen är han som blev sparkad från Two and a half men i alla fall
Miley twittrade på sin twitter den 19 juli så här
 
om du inte kan engelska kan du läsa här
@ charliesheen ha! Roligt att du borde tweet det! Jag vaknade i natt i varm och och svettig i min dröm du försökte döda mig! # charlieonthebrain
och så här svarade Charlie sheen
Sarkastiska Charlie svarade då : "wasn’t a dream. xo RT @MileyCyrus (sic),"
som betyder
var det verkligen en dröm Miley
jag tycker synd om Miley:(
detta kan vara ett rykte men det möjligt att detta är sant

Av Mileyandthesmiley - 22 juli 2011 06:25

Billy Ray Cyrus divorce canceled

Jag bodde i min Chevy Beretta kring tiden då Nevermind släpptes. Jag var 29 och mitt liv hade fallit isär. Jag gick igenom en skilsmässa, förlorade mitt hem och min katt. Det var bakgrundsmusik för drama utbredning i min värld. I '92, mitt album Some Gave All, kom ut och var album nr. 1 i 17 veckor i rad. Det fanns en hel del uppmärksamhet helt plötsligt. En natt, drar min cirkus till stan någonstans i väst, jag tror Arizona och Nirvanas lastbilar kom ut från den plats de hade spelat på. Någonstans i tarmarna av en av dessa byggnader, gick en kille fram till mig och sa "Grattis, du gjorde hela världen förbannad." Jag tittade på Kurt och sa: "Tack." Vi bara chitchattade. Några månader senare, backstage på Billboard Music Awards, korsade vi vägar igen, och denna gång var det en riktigt stark handslag, som "Min vän, jag visste inte att vi någonsin skulle korsas igen."

Jag såg Miley's omslag till "Teen Spirit" i Sydamerika. Publiken blev galen. Och jag tänkte: "Hur vacker, man," eftersom jag tror Kurt's ande är kvar på denna jord, genom hans fans och hans musik. Jag hade ett väldigt surrealistiskt ögonblick när jag tittade på min lilla tjej som gjorde deras sång, och insåg, "Wow, dessa ungar sjunger med till denna på engelska, varje ord. Och jag är säker på att Kurt älskar det. "



-heart-miley

Av Mileyandthesmiley - 22 juli 2011 06:08


Jag försöker bara hjälpa andra barn slåss översittare ...

     Ord är lika smärtsamt som nävar. Ord kan lämna dig skada för resten av ditt liv. Varför göra narr av någon, eftersom de ser olika ut, talar annorlunda eller agera annorlunda än vad du gör. Vi är alla perfekta människor från GUD. Ingen har rätt att göra roliga, trakassera, sprida lögner eller skadar någon annan. Vi har inte rätt att döma andra människor heller.

     Varför är det så lätt att vara elak mot någon annan istället för att vara snäll? Det är faktiskt mycket lättare att älska någon än det är att hata. Om alla bara kunde tänka innan de talar. Tänk på något trevligt att säga. Det finns något vackert i oss alla. Du behöver inte ens behöver leta så svårt för skönhet.

     Ingen är perfekt .... Ingen människa på denna planet. Varför är det så att vi kan titta på någon eller bara en bild och hitta fel och inte vad som är perfekt om dem. Gör det oss att må bättre om oss själva? Det finns så mycket skönhet väntar på att upptäckas. Kan vi inte bara försöka minst en dag i veckan där vi kan säga allt positivt och leta efter det vackra i livet? Om vi ​​börjar med en dag ... vi kan göra det varje dag. Det är som träning ... vi inte tycker om det först men ju mer vi gör det, desto bättre vi mår.

     Att vara känd eller på TV: stoppar inte mobbning .. det fortsätter bara på en större skala för miljoner att delta i. Ingen är säker från mobbarna ... vi måste ta ställning tillsammans och säger att det inte är acceptabelt och vi vill inte detta i det.


     Jag respekterar, Demi, Selena och Miley .... De har varit mobbad i flera år och fortfarande kämpar för att göra det de älskar och väcka uppmärksamhet på problemet. De hade inte förtjänar det och inte ni heller!


-cyrusamiles

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards