Mileyraycyrus

Alla inlägg under februari 2011

Av Mileyandthesmiley - 17 februari 2011 15:38

Miley Cyrus & Hilary Duff förväntas delta i 'Rädda Barnens' konstituerande "Global Action Forum och utmärkelser Gala " värd är Kara DioGuardi. Ambassadör Joely Fisher presenterar Rädda Barnens VD med en utmärkelse.


Den globala Rädda Barnen rörelsen kommer att hjälpa hundratusentals barn i behov runt om världen. Röda mattan ankomst på fredag 18 februari.




jag tror Miley kommer göra en stor ändring:)





källa mileycyruslovers

Av Mileyandthesmiley - 16 februari 2011 12:17

                  


Miley är så söt :)

Av Mileyandthesmiley - 16 februari 2011 11:42

   jah hatar  posh24 ibland för dom säger att miley är sämst klädd men det är hon inte.Jag  tycker hon är jätte söt


eller vad tycker ni

Av Mileyandthesmiley - 16 februari 2011 11:25

I tidningen GQs mars nummer avslöjade Mileys pappa om vad han tyckte om Hannah Montana serien. Billy ray skyller på Disneys serie Hannah Montana för att de har skapat hans dotters problem. ''Den jävla serien förstörde min familj. Jag hatar att säga det men jag önskar att jag kunnde ta tillbaka allt'' berättade Billy ray ilsket som nyligen har skilt sig från Mileys mamma. "Jag är rädd om henne.Det finns så många som sätter en sån stor press på henne.Hon är alltid omringad runt folk som kan sätta henne i en stor fara. Jag vill bara skydda henne." Billy Ray ångrar sig för att han alldrig var där för Miley som pappa, utan som en vän. Han tycker att dem personerna som tar hand om att reklamera Miley gick för långt. Som när hon poserade för Vanity fair i ett lakan och strippade på Teen choice awards. Billy berättar att i Januari,2010 när de skulle filma in det sista Hannah Montana avsnitten var det en katastrof, ''Säsong fyra, det var en katastrof," sade han. "Jag skulle arbeta varje dag medvetandes att min familj höll på att splittras, men var fortfarande tvungen att arbeta framför kameran.Hur klarade jag mig ur det? jag måste vara en bra skådepelare." "Någonstans under den här resan," sade han, " har både min och Mileys tillit för varandra minskat. Det är det som gör mig mest ledsen. Dem som var så nära varandra! Tycker Pressen på Mley ökar så det blir svårt för hennes familj och hänga med.

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards