Mileyraycyrus

Alla inlägg under januari 2011

Av Mileyandthesmiley - 3 januari 2011 14:07

Hey guys! Make sure you check out my new who owns my heart remix! I have it on miley world and also my YouTube account mcforrealzzz I love y’all! Xo happy NY

Sent from my iPhone




 

Av Mileyandthesmiley - 3 januari 2011 14:02

   ååå gud vad söt hon är :D 





källa www.peaceMiley.blogg.se

Av Mileyandthesmiley - 2 januari 2011 22:54


Har fått många förfrågningar om hur Miley håller sitt hår så fräscht. Tja, hon plattar,lockar och sprejar en hel del inför event.Men hon använder säkert inpackning,värmeskydd och en massa andra hår produkter som gör så att håret håller kvar sin fräsha look. I detta inlägg kommer jag ge dig några tips på hur du håller ditt hår vårdat,


-Färga inte håret. Det sliter håret en hel del. Miley har färgat håret men hon har tonat det och sakta men säkert har hennes hår blivit blondare.

-Använd inte onödiga hår produkter som hår sprej. Håret blir bara torrt och dött.

-Borsta håret varje dag. Om du borstar igenom håret ordentligt och dessutom flätar inbakade flätor varje dag innan du går och lägger dig så kan faktiskt ditt hår växa! För att inbakade flätor drar håret i hårbotten. 

-Rekomenderar er att inte Platta,locka,fönahåret! Men om du plattar håret, spreja det med värme skydd. Du kan också smörja in håret med en smoothing cream när håret är blött. 

 -Tvätta inte håret varje dag. De slitar håret extremt mycket. Man för tort hår och topparna slits.
Tvätta håret helst två till tre gånger i veckan.För att om man tvättar håret nästan varje dag så tvättar du bort fettet som gör så att håret producerar ännu mer fett, därför blir det fettigt snabbt. Men det beror på hår till hår.

-När du tvättar håret smörj också in inpackning och Leave-in balsam för dig som använder värmeverktyg. Man ska arbeta in Leave-in balsamet på topparna och inte skölja ur det.Glöm inte också att köpa ett schampoo som passar just din hår typ. 

-Klipp håret men inte så ofta .Om du vill att håret ska fortsätta växa så klipp topparna var tredje tre månad.

Lycka till! Hoppas du får fint hår vid årets slut :)

Av Mileyandthesmiley - 2 januari 2011 21:23

HEJ för några dagar sedan la jag ut vad MILEYS SENASTE UPPDATERING var  jag lägger upp det igen fast på svenska lite av texten kan va engelska:D





Miley MED SINA solisar Nya!
Hey guys!  kolla greyant.com! Denna linje är min nyaste modebesatthet! Jag såg Beyonce i GreyAnt solglasögon och jag var tvungen att ha ett par! Denika (min make up artist) är BFFs meddesignern Nat och hon presenterade oss och jag genast blev förälskad i henne och kollektionen! Hoppas på att klippa den påscenen någon gång =] 2011 kommer bli ett fantastiskt år för GreyAnt jag kan känna det. Hon förtjänar det också! Hon arbetar  hårtoch skapar de vackraste stycken! xx M
Skrivet AV Miley: 1 Januari, 2011



Av Mileyandthesmiley - 2 januari 2011 21:23

HEJ för några dagar sedan la jag ut vad MILEYS SENASTE UPPDATERING var  jag lägger upp det igen fast på svenska lite av texten kan va engelska:D





Miley MED SINA solisar Nya!
Hey guys!  kolla greyant.com! Denna linje är min nyaste modebesatthet! Jag såg Beyonce i GreyAnt solglasögon och jag var tvungen att ha ett par! Denika (min make up artist) är BFFs meddesignern Nat och hon presenterade oss och jag genast blev förälskad i henne och kollektionen! Hoppas på att klippa den påscenen någon gång =] 2011 kommer bli ett fantastiskt år för GreyAnt jag kan känna det. Hon förtjänar det också! Hon arbetar  hårtoch skapar de vackraste stycken! xx M
Skrivet AV Miley: 1 Januari, 2011



Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards