Mileyraycyrus

Alla inlägg under december 2010

Av Mileyandthesmiley - 23 december 2010 19:06

Kelly postade upp bilden sig själv med en peruk som liknar Mileys hår. Hon skrev också '' Jag är bara Miley!'' under bilden.

The National Enquirer story
 har efter det skrivit en artikel med rubriken ''Miley, ett dåligt inflytande på Kelly O.''

Tidningen som hävdar att "Cyrus" hårt festande livsstil smittar av sig på hennes nya BFF Kelly Osbourne skriver även att Mileys vänner fruktar att driva  Miley i ett fruktansvärd drog återfall.


Efter detta så twittrade Kelly argt, Egentligen är det tvärtom Miley har gett oss alla en rejäl hälso-kick. Gym/tidiganätter."

“Miley är den mest arbetande respektfulla kvinnan jag har någonsin jobbat med och jag har lärt mig en massa från henne … Hon har gjort ett misstag och tro mig hon har lärt sig en läxa!” tillade Kelly.

Av Mileyandthesmiley - 23 december 2010 19:05

En gammal bild som är tagen i sommras.

Av Mileyandthesmiley - 23 december 2010 18:20

   Men ser man på. Även Miley har sin sjävbiografi ''Miles To Go''. 

Av Mileyandthesmiley - 23 december 2010 18:00

  

hej jag har fått frågor i min E-postadress 


fråga 


1. Hej jag gillar din blogg för att man kan spara bilder här.Tror du att du kan lägga ut nåra bilder på hannah montana forever 



Svar: tack så mycket och jag kan lägga ut lite bilder på Hannah montana forever


                                                                                                                                                                                                                                     Det finns kanske bilder som är lika här men det ser ni nog.



2.  hej jag har en blogg om miley men jag vet inte vart man får tag på nyheter?



svar: ja jag får tag nyheter på bloggar och reklamer  och posh 24 och du kan ta och kopiera saker från min blogg :)




3.har du sett Miley cyrus på riktigt ??


svar: nej men jag skulle gärna vilja det.



det va allt jag fick i dag på min e-post adress 


om ni har frågor så skriv till mig e-post adress som  är Destiny-H.M.C@hotmail.com




   Miley cyrus forever <3




Av Mileyandthesmiley - 23 december 2010 15:34

  

  

Disneys talesman har just sagt att Miley har tjänat mer pengar än alla andra Disney-stjärnor i Walt Disney Enterprises History historia!

Med tanke på att Selena Gomez tjänar mer pengar för ett avsnitt än Miley så är det här sjukt! Miley är så omtyckt ! 

Detta kan bero på att de är så mycket Disney säljer som är Hannah Montana saker. Det finns allt från mat till datorer.Men det beror främst på att Hannah Montana har fått mest tittare än någon annan serie någonsin på Disney.










Av Mileyandthesmiley - 23 december 2010 15:29

           Igår sågs Miley matchandes med Megan park och Eloise Mumford. 

Av Mileyandthesmiley - 23 december 2010 15:28

Det är sant! Miley har tattuerat sig. Enligtt vissa källor som perezhilton.com sägs det att det är ett kors som Miley har
tattuerat in på fingret i tattuerar affären Eye Candy Tattoo i New Orleans. 

Men man är inte helt säker. Man vet inte heller om Denika också gjorde den.

Välkommen

Hej och välkommen till bloggen här skiver jag allt nytt om Miley Ray Cyrus hoppas ni gillar bloggen , MVH Mileyandthesmiley

Om Miley Cyrus

   

       Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska.

 

Namn: Miley

efternamn: Cyrus

smeknamn : Miles , Smiley

ålder: 18år

pappa: Billy Ray Cyrus

mamma: Tish cyrus

Syskon: Noha ,Trace ,Brandi  Braison, Trace

pojkvän:Liam Hemsworth

 

       

 

LOL!

Fråga om Miley :)

Teen Choice Awards 2012!

 

Rösta på Miley för   Teen Choice Awards 2012!

 

Hon är nominerad till följande kategorier :

 

 

Fashion

- Jennifer Lopez
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Nicki Minaj
- Zooey Deschanel

 

 Female Hottie:
- Selena Gomez
- Kate Upton
- Katy Perry
- Miley Cyrus
- Rihanna


Twiter :
- Justin Bieber
- Miley Cyrus
- Ryan Seacrest
- Demi Lovato
- Jimmy Fallon

 

    Klicka här och börja rösta!

Site Info!

Ägare : Qendresa

Webmaster : Cicci

Startades : 22 oktober 2010 15:28

2012 Verision : #3

Kändis : Miley Ray Cyrus

Miley's Officiella sidor!

Följ bloggen via Bloglovin!

   

Samarbeten!

   

 

 

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

språk

 



Header by:


Ovido - Quiz & Flashcards